Automobilky začínají propagovat své vozy pomocí počítačových her
Automobilka Chevrolet chce zacílit na své zákazníky pomocí počítačových her Gran Turismo 5. Jezdec si tak může vyzkoušet maskovaný prototyp modelu Corvette, jeho chování při jízdě apod.
Havarijní pojištění doplňuje povinné ručení. Jde o volitelné pojištění, které kryje ostatní škody v povinném ručení nezahrnuté. Pojistit se tak můžete proti škodám na svém vlastním vozidle nebo třeba zamezit případné finanční ztrátě při odcizení vozidla.
Chevrolet šel v propagaci svých vozů v počítačových hrách zatím nejdál. Spolu s tím, jak lovci automobilových špionážních snímků odhalovali tvary nového a velmi očekávaného sportovního modelu Corvette Stingray, rozkrývala se tvář vozu také v konzolové hře pro platformu PlayStation 3.
Nejprve se auto ukázalo jen jako „tapeta“ na pozadí menu hry. Později byl ale ke stažení řiditelný prototyp, který byl stejně jako v reálném světě pečlivě zamaskován, aby nebyly rozpoznatelné detaily. Jakmile se vůz za velkého zájmu médií ukázal začátkem letošního ledna v Detroitu, ještě tentýž večer byl ke stažení i do hry.
Hráči tak nyní mají možnost vůz pořádně otestovat. Ještě předtím, než se vůbec dostane k zákazníkům. Ukazuje se, že řada lidí si auto oblíbí právě díky tomu, že ho předtím vyzkoušeli v počítačové hře. Ačkoliv je silná propagace automobilek v počítačových hrách trendem až posledních několika let, reálné vozy se ve větším měřítku začaly objevovat na obrazovkách počítačů už před devatenácti lety.
Zapojení konkrétního auta do hry má ale svá přísná pravidla. Automobilky nechtějí licencovat své vozy do titulů, kde je účelem auto likvidovat nebo s ním například přejíždět lidi. Proto se ve hrách jako je Carmageddon nebo Grand Theft Auto nikdy reálná auta neobjeví.
Novinka bude na trhu až na podzim tohoto roku, prozatím se můžete naladit na stejnou vlnu.